Powered By Blogger

Thursday 31 October 2013

MBNS bersama pengundi DUN Sungai Limau


Yan, 26 Okt – Menteri Besar Negeri Sembilan juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia, Dato’ Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan meluangkan masa sehari bertemu dan beramah mesra dengan penduduk Kg Kelantan Kuala Dulang Besar dan  Penduduk Dulang Kechil di PDM Dulang Kechil dan Dulang Besar sempena Pilihanraya Kecil (PRK) DUN N20 Sungai Limau.

Beliau  menemui PDM angkat Negeri Sembilan bagi kempen PRK Sungai Limau setelah penyandang terdahulu Allahyarham Tan Seri Ustaz Azizan Abdul Razak (PAS) meninggal dunia berikutan jangkitan kuman dan kegagalan organ dalaman pada 26 September lalu di  Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di Alor Setar.

PRK Sungai Limau menyaksikan pertandingan satu lawan satu, di mana Barisan Nasional (BN) mencalonkan Dr. Ahmad Sohaimi Lazim, Pensyarah Kanan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) dan PAS mencalonkan Ketua Pemuda PAS Jerai, Mohd Azam Abdul Samat.

Dalam pertemuan ringkas bersama pengundi-pengundi di sini, Menteri Besar sempat beramah mesra bersama penduduk kampung dan pengundi yang terdiri dari golongan belia dan warga emas.

Malah beliau turut menyampaikan saguhati buat mereka yang memerlukan di samping menjelaskan halatuju perjuangan BN jika diberi mandat oleh penduduk di sini.

Tarikh membuang undi bagi PRK DUN N20 Sungai Limau pada 04 November 2013.

No comments:

Post a Comment