Powered By Blogger

Monday 2 February 2015

Karnival Sukan PDM-PDM UMNO Dun Rantau


Rantau – Karnival Sukan PDM-PDM UMNO Dun Rantau, bahagian Rembau telah berlangsung sejak 25 Januari 2015 dan berakhir petang. Sebanyak tujuh jenis sukan telah dipertandingkan yang melibatkan penyertaan peserta hampir 500 orang.
Menteri Besar Negeri Sembilan, YAB Dato’ Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan dan isteri, YM Raja Datin Seri Hajah Salbiah Tengku Nujumuddin turut hadir memeriahkan Karnival sukan ini dan merasmikan majlis penutup serta menyampaikan hadiah kepada pemenang. Karnival Sukan PDM-PDM UMNO Dun Rantau diakhiri dengan perlawanan akhir bola sepak 9 sebelah yang turut di saksikan oleh menteri besar .
Dalam ucapan menteri besar, beliau menegaskan bahawa karnival ini merupakan salah satu langkah kerajaan negeri bagi menggerakkan jentera pilihanraya di Pusat Daerah Menggundi (PDM).
Beliau mengharap usaha yang berterusan ini dapat mengesan setiap kekurangan dan masalah yang dihadapi oleh penduduk tempatan dapat diselesaikan.
Karnival terbesar peringkat UMNO Negeri Sembilan seterusnya akan berlangsung pada 7 Mac 2015 di Kompleks Belia dan Sukan Paroi dan Center Court Paroi .
Turut hadir, ADUN Kawasan Chembong, YB. Dato’ Saifulbahari Idris, ADUN Kawasan Paroi, YB. Tuan Mohd Ghazali Abd. Wahid, Pengarah Operasi UMNO Bahagian Rembau, Dato’ Azman Hj Hasan.

No comments:

Post a Comment